שאלות נפוצות

מה שעות הפעילות במוקד ההזמנות?
המוקד שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 19:00-09:00.
בימי שישי ושבת בערב כשעה-שעה וחצי לפני תחילת ההצגה.


עשיתי הזמנה באתר אבל לא קיבלתי אישור הזמנה במייל – מה לעשות?
אישור לכל הזמנה באתר אמור להישלח מיד עם סיום הפעולה. אם לא קיבלת אישור, צריך ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-9125222.


איך אפשר לבטל הזמנה?
ניתן לבצע ביטול של כרטיסים רק בשעות הפעילות של המוקד - עד 72 שעות לפני המופע 
באמצעות טופס "צור קשר" באתר / פקס שמספרו: 03-9130346 / דוא"ל: hinfo@ptikva.org.il.

יש הנחה לאזרחים ותיקים?
כמובן. אזרחיות ואזרחים ותיקים נהנים מהנחה על מנויים.


האם ניתן להגיע להצגה עם נשק?
לא. אין אפשרות להיכנס עם נשק למתחם ההיכל.


האם האולם ממוזג?
כן. האולם ממוזג לאורך כל השנה.
אנחנו ממליצים להצטייד בלבוש חמים ומתאים מראש.


איחרתי להצגה מה עושים?
לתשומת לבכם, המקומות ישמרו עבורכם עד לשעת תחילת ההצגה הכתובה על הכרטיס. לצערנו, לא תותר כניסת מאחרים להצגות אלא בשיקול דעתו הבלעדי של ההיכל ובמידה שהדבר יתאפשר (לרוב ליציע).

 

נגישות?
אדם בעל מוגבלויות תנועה (כיסא גלגלים) או מוגבלויות שמיעה (שפת הסימנים) מתבקש לתאם שבועיים מראש. טלפון לתיאום: 03-9125200.
היכל התרבות פתח תקוה מוביל את דירוג נגישות התאטראות העירוניים בישראל. לקריאת הכתבה: https://bit.ly/2DcpRhL 


האם יש מקומות לכסאות גלגלים באולם?
באולם יש מקומות ישיבה שמותאמים לאנשים המתניידים עם כסאות גלגלים.
שורות 18-19 באולם ושורה 3 ביציע, המקומות הינם בקצוות השורה. על מנת לשריין מקומות נגישים יש ליצור קשר עם קופות ההיכל בטלפון 03-9125222.

 

מה עלות הכרטיס לנכה?
כרטיס ליושב בכסא גלגלים יחוייב רק בעלות כרטיס למלווה.
כרטיס לנכה אשר אינו יושב בכסא גלגלים ותופס כסא באולם, יחוייב במחיר כרטיס רגיל בנוסף למחיר הכרטיס של המלווה.

 

האם כל גיל חייב בכרטיס?
כל גיל חייב בכרטיס.

מערכת למכירת כרטיסים